Întrebări frecvente
Ai o întrebare? Este posibil ca și altcineva să o fi avut-o înainte. Verifică lista de mai jos pentru a afla răspunsul la cele mai frecvente întrebări. Majoritatea întrebărilor își găsesc răspunsul aici, în caz contrar te rugăm să ne contactezi.
Întrebări generale
Adresă: Str. Dr. Ing. Ciulinaru Ion, Nr. 4, Călărași
Cod Fiscal: RO14161406
Reg. Comerțului: J51/213/2001
Email: office@rommedical.ro
Telefon: 0242 317 500, 0242 317 502, 0242 332 226
Mobil: 0731 013 008
Dacă totul a fost în regulă, veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs., unde vă puteți gestiona informațiile contului, adresele și comenzile.
Dacă totul a fost în regulă, veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs., unde vă puteți gestiona informațiile contului, adresele și comenzile.
La secțiunea “Contul meu” vă puteți modifica informațiile contului, precum și să schimbați parola.
Veți fi redirecționat pagina “Parolă pierdută” unde va trebui să introduceți adresa dvs. de email și să apăsați butonul “Resetare parolă”
Dacă totul a fost în regulă, veți primi un email cu instrucțiuni pentru schimbarea parolei și recuperarea contului dvs.
Comenzi
- Prin formularul de contact;
- Prin email la adresa: office@rommedical.ro;
- Telefonic la nr.: 0242 317 500, 0242 317 502, 0242 332 226;
- Prin aplicația Messenger.
În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua comanda dvs., veți fi contactat telefonic pentru confirmare.
Atenție! În cazul în care nu răspundeți la telefon sau nu confirmați comanda telefonic, aceasta nu va fi onorată.
Există situații speciale, în care termenul de pregătire al comenzii poate fi prelungit cu până la 14 zile. În acest caz, veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri pentru a va informa despre această situație și a vă comunica termenul de realizare a comenzii.
Atenție! Timpul destinat realizării și livrării comenzilor nu include zilele de sâmbătă, duminică sau zilele de sărbătoare.
Menționați toate informațiile despre noul produs (nume produs, culoare, mărime etc.) pe care îl doriți. În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua solicitarea dvs. veți fi contactat pentru confirmare și soluționare.
În cazul în care ați plasat comanda ca vizitator (fără a avea un cont) și doriți să anulați comanda, mergeți pe pagina de “Contact” și folosiți una din metodele de contact disponibile pentru a ne informa despre intenția dvs.
În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua solicitarea dvs. veți fi contactat pentru confirmare și soluționare.
- Nume societate: D&G Group SRL;
- Adresă: Str. Dr. Ing. Ciulinaru Ion, nr. 4, Loc. Călărași, Jud. Călărași;
- Telefon: 0242 317 500, 0242 317 502.
- Mențiuni pe AWB: „RETUR COMANDĂ ROMMEDICAL”
Atenție! Produsele se trimit pentru schimb/retur numai în momentul în care cererea dvs. a fost confirmată de către unul dintre operatorii noștri.
Livrare și plată
În cazul în care locuiți în unul din orașele de mai jos, putem trimite comanda în magazinul nostru și dvs. să o ridicați din locație:
- Călărași: Strada Prelungirea București, nr. 17 ;
- Constanța: Bloc TS5, Bulevardul Tomis, nr. 153.
Pentru mai multe detalii despre locațiile noastre vă rugăm să vizitați pagina: Magazinele noastre.
Pentru comenzile în care produsele au o valoare totală ce depășește 250 lei, cheltuielile de transport sunt GRATUITE.
- Numerar la livrare (sistemul de plată Ramburs – plătiți curierului în momentul în care vă aduce coletul);
- Online cu Cardul, utilizând card VISA (Classic și Electron) și card MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Pentru mai multe detalii vizitați pagina: Modalități de plată
Există situații speciale, în care termenul de pregătire al comenzii poate fi prelungit cu până la 14 zile. În acest caz, veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri pentru a va informa despre această situație și a vă comunica termenul de realizare a comenzii. În cazul acesta, la termenul de livrare se vor adăuga zilele necesare de pregătire a comenzii.
Exemplu: Pentru o situație specială în care termenul de pregătire al comenzii s-a prelungit cu 7 zile, termenul de livrare se va calcula astfel: 7 zile necesare prelucrării + (plus) 2 – 5 zile pentru livrare, rezultă că produsele pot ajunge la client într-un termen de 9 – 12 zile.
Atenție! Timpul destinat realizării și livrării comenzilor nu include zilele de sâmbătă, duminică sau zilele de sărbătoare.
Atenție! Cheltuielile de returnare sunt suportate de client/cumpărător!
Garanții
- Nume societate: D&G Group SRL;
- Adresă: Str. Dr. Ing. Ciulinaru Ion, nr. 4, Loc. Călărași, Jud. Călărași;
- Telefon: 0242 317 500, 0242 317 502.
- Mențiuni pe AWB: „ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”
Atenție! Produsele se trimit în service numai în momentul în care cererea dvs. a fost confirmată de către unul dintre operatorii noștri.
Facturi
Factura este un document contabil emis de o companie, către o altă companie sau persoană fizică. Factura este documentul ce conține lista cu produsele vândute sau serviciile prestate clientului de către furnizor. O factură mai conține datele de identificare fiscală a clientului (persoana fizică sau juridică), datele furnizorului (emitentul), cota de TVA, precum și prețul, cantitatea și valoarea fiecărui produs vândut. Sursă: Wikipedia.
Factura este documentul prin care se justifică faptul că societatea a vândut către dvs. anumite produse, iar prin aceasta deveniți proprietarul acestor produse.