Costurile de transport


Pretul comenzilor in functie de zone sunt urmatoarele:
• ZONA 1 - 15 lei
• ZONA 2 - 30 lei 

Vezi aici tabelul cu localitățile din ZONA 1 !
• Orice localitate care NU se află în tabelul de mai sus face poarte din ZONA 2!


- Pentru fiecare comandă în ZONA 1 se aplică o taxa de transport în valoare de 15 lei pentru primul Kg + 1.5 lei pentru fiecare Kg suplimentar.
- Pentru fiecare comandă în ZONA 2 se aplică o taxa de transport în valoare de 30 lei pentru primul Kg + 1.5 lei pentru fiecare Kg suplimentar.

În coșul de cumpărături apare implicit costul de transport pentru ZONA 1, iar pentru comenzile din ZONA 2 prețul va apărea pe factura fizică. 
• Comenzile cu valoare de peste 150 de lei sunt trimise gratuit în ZONA 1.

Ridicare personal

Comenzile se pot ridica personal de către cumpărător de la unul din punctele de mai jos, fără a fi percepute alte taxe.
• Sediul nostru
Str. Prelungirea Sloboziei Km.4, Călărași, Călărași;
 Magazin 1Str. București, Nr. 143, Călărași;
• Magazin 2Str. București, Bl. C3, Parter, Călărași.


Urgent-Cargus - Transport Express

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de compania URGENT-CARGUS:
• Informații de contact URGENT-CARGUS pentru zona dumneavoastră puteți găsi aici;
• Marfa va fi livrată în termen de 2-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii;
• În momentul în care coletul este expediat veți fi notificat inclusiv prin email;
• Puteți verifica oricând status-ul coletului dvs. accesând acest link, folosind numărul de urmărire / AWB-ul din secțiunea  istoric comenzi a contului dvs.
În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresa specificată de dvs., acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca dvs. să ridicați coletul din sediul local al acestora. Coletul poate fi păstrat maxim 6 zile, după care va fi trimis pentru retur.
Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare sau la efectuarea comenzii cu cardul, prin sistemul de plăți online.


Informații importante pentru Cargus

• Vă rugam ca la primirea coletului să verificați aspectul cutiei și în special dacă există semne ale violării integrității benzii adezive. Aceasta trebuie să fie intactă. Puteți deschide pachetul în fata curierului (însa numai după ce achitați totalul produsului/produselor) pentru a vă asigura că ceea ce este înscris pe factură este prezent și în colet. Orice reclamație ulterioară a unor produse care lipsesc din colet nu este luată în considerare de compania Cargus.
• Totodată vă sfătuim să nu acceptați coletul dacă vedeți orice urmă a deteriorării produsului în interior.

Nu acceptați și nu plătiți pachetul dacă:
- Vedeți semne că s-a încercat deschiderea acestuia;
- Pachetul nu este sigilat;
- Nu primiți pachetul dacă cutia este umedă sau prezintă urme că ar fi fost udată.
Acest mesaj este pentru protejarea clienților noștri de eventualele fraude ce pot fi produse în timpul transportării coletului.

Returul

• Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
• Returul produselor se supune ordonanței nr. 130/ 31.08.2000 completata prin legea nr. 51/21.01.2003 privind regimul juridic al contractelor la distanta. Denunțarea de contract se face numai în scris pe suport de hârtie, nu pe mail sau fax.
• Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul și accesoriile aferente. Acestea nu trebuie să prezinte sub nicio formă semne de uzură sau consum.
• D&G GROUP este obligată să ramburseze sumele plătite de consumator în timp de 30 de zile. Costul transportului pentru produselor returnate este suportat de către client. Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 30 de zile de la acceptarea returului.
• Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clienților prin curierat rapid; comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienți prin intermediul curierilor proprii nu sunt considerate comerț la distanta, întrucât pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal ca fiind corespunzătoare cu scopul și nevoile clientului.
• Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achiziționate de pe acest site și cele pe care le dețineți sau urmează să le achiziționați din alte surse nu fac obiectul responsabilității firmei noastre.

Vă mulțumim!